HTML

non leguntur

Greaca sunt, non leguntur - mondogatták a reneszánsz előtt, Frege híres parafrázisában a filozófia és a matematika ellentétére vetíti ki mindezt, én meg ide írok olyanokról ami nem fér bele a Számítógépes nyelvészet témáiba.

Friss topikok

Digitalstand

2012.10.22. 13:42 Zoltán Varjú

Túltettem magam azon hogy iPad-en nem olvasunk kádban és a Digitalstand appját feltettem a készülékemre, majd megvettem a Rubicon friss számát. Az élmény furcsa volt. Semmi bajom a digitális kiadványokkal, imádom a Kindle-t és a mobilomon is olvasok, de nagyon furcsa érzésem volt végig. Kezdjük a nettó hülyeséggel:

Hogyan tudom offline (internetkapcsolat nélkül) olvasni a digitális kiadványt?

Az offline olvasás Android 2.3 és 3 operációs rendszerrel rendelkező okostelefonokon és táblagépeken, valamint iPad készülékeken lehetséges.
A letöltéshez internetkapcsolat mellett kell belépni a Digitalstand alkalmazásba (melyet a Marketből illetve az AppStore-ból tölthet le), és a letölteni kívánt lapszám borítóján található Letöltés gombra kattintani.
Androidos készülékeken a letöltött kiadványokat az alkalmazás a memóriakártyán tárolja, ezért az alkalmazás működéséhez mindenképp memóriakártya szükséges. A kártyán a Digitalstand mappában találhatóak meg a letöltött oldalak, melyek csak a Digitalstand alkalmazással nyithatók meg.

Ahhoz, hogy a letöltött kiadványokat offline, internetkapcsolat nélkül is tudja olvasni, nem szabad az alkalmazásból kijelentkezni! [kiemelés tőlem, forrás]

Magyarán nem tudjuk csak úgy minden izé nélkül offline olvasni a megvásárolt tartalmat, vigyáznunk kell hogy a letöltés után ne lépjünk ki az alkalmazásból, ne kapcsoljuk ki a gépet stb. Lehet hogy csak a körülményes használat tett be nekem, de az éppen elég. Szombaton vonatoztam laza hat órát. Elkezdtem a táblán olvasni a magazint, majd ezt-azt ügyködtem, pihentem és olvastam volna tovább, amikor jött a fekete leves; nem tudtam folytatni a félbehagyott és elvileg már letöltött cikket. (Ha lenne 3G a táblámban se tölteném le ismét az egészet, így meg még bosszantóbb volt.)

Ehhez képest hiába szép a kivitelezés, hiába jó a minősége, valahogy nem hozza az élményt olvasás közben a Digitalstand. Valahogy a Marvel simán megcsinálta azt hogy képregényeket úgy ültet át digitális formátumba hogy élvezhető az olvasás, egyértelmű a navigáció, szépen nagyíthatóak a képkockák stb. A The Economist applikációja pedig jobb mint a papír verzió. Ellenben ha iBookban egy szigorúan saját már megvásárolt példányunk archiválására készített pdf-ben olvassuk a lapot, akkor nagyon jó az élmény. 

komment

Címkék: iPad digitalstand

süti beállítások módosítása